Lima 30/3

Hej
Praktiken har nu dragit igång, måste säga att jag var sjukt nervös, men allting gick bra.
Jag har haft två lugna dagar. Med lite introduktion. Varit ute och käkat lunch...
Området där företaget ligger är känt för att vara ett "Workingarea", alla banker och större telefon bolag finns där. Skyskrapor vart man en vänder näsan till.
Jag ska ta lite foton imorgon och släng upp på bloggen.
När man ska ut och käka lunch ser man bara massa män och kvinnor i skjortor, finbyxor och putsade skor. Det kryllar av dem, tur att jag köpte några skjortor innan man drog haha.. Det är helt overkligt seriöst, typ hela växjö befolkning i "fin" kläder hahahaha....
Jag ska ta lite foton imorgon och slänga upp på bloggen.
Nu när det är långhelg tänkte vi åka till la playa, men med den här jävla lunglinflammtionen som aldrig vill ge sig... är ju det omöjligt.Fick nämligen byta till starkare tabletter, där man absolut inte får ligga i solen för man kan få typ soleksem bland annat... Så får väll shoppa i helgen för att göra mig lite galdare, hehe
Un beso

Kommentarer
Postat av: Simon

Ta det lungt och undvik solen då!

ikväll kör vi ner till amsterdam!!

2010-03-31 @ 11:54:36
Postat av: Pillan

haha shit vilket stekplace du hamnat på bello =) men måste säga att det låter helt sjukt nice! själv drar man upp till snön snart igen för här hemma äre inte en snöflinga kvar! lite tråk, men sant! kommer iaf bli en stört rolig vecka me massa filmning och flumm i slasket :) Men ha det bäst o stanna kvar i skuggan ;)

2010-04-01 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0