Lima 25/3

Hej
Idag har jag varit hos min farmor nästan hela dagen. Hon hyr en lägenhet framför havet i Malecon, Miraflores, till hennes egen lägenhet blir färdigbyggd.
Vi har pratat om gamla minnen. Hon hade fler bilder av mig uppsatta i lägenheten och det värmer ens hjärta.
Var ute och käkade lunch med mina två kusiner Sebastian och Carlos. Vi åkte till en sushi-resturang, det var de goooooodaste sushi jag ätit i hela mitt liv. Sveriges sushi är rena skräpet om man jämför.
Super trevligt att träffa dem vi planerar en utgång nästa helg.
Denna helgen ska jag till la playa, Cangerjos med Pepi, pappas fru. Hennes syster hyr ett beachhouse över sommaren och tänkte steeeka lite, haha  ligga vid poolen och dricka drinkar och se på havet.
Un beso

Kommentarer
Postat av: Simon

Hoppas farmor mår bra! hälsade du från mig?

2010-03-25 @ 23:26:36
Postat av: HP

Schysta bilder, lite mörka bara!

2010-03-26 @ 00:00:37
Postat av: Dhanii

Livet leker hör jag ;) Underbart, är inte alls avis på dig =)

2010-03-26 @ 09:00:47
URL: http://dhaniis.blogg.se/
Postat av: bello

Simon: farmor mar mkt bra.

HP: jo jag vet forsokte fixa dem innan jag la upp dem.. men ska forsoka fixa dem sen :P

Danni: hehe hur har du det?

2010-03-29 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0