Lima 24/3

Hej

Gårdagen var stillsam, kurerade min lunginflammation som börjar bli bättre men inte helt bra.
Jag var ute och gick, läste en bok.
Efter lunchen åkte jag och pappa till centrala Miraflorés för att promenera och vi fikade på Cafe Z som har den bästa kaffet i världen!!!! Sen handlade jag två par byxor till mitt arbete på Ripley. Där jag även mötte min bror Daniel och hans gravida tjej Camille. Så jag ska bli faster :)
Sen hade vi middag på kvällen med hela familjen plus Daniel och Camille. Super trevligt satt ute och pratade och drack.
Idag Har jag bara legat och solat till lunch. Nu har vi siesta... sen ikväll blir det en tur till Larcomar (köpcenter).
Un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0