I Madrid

Hej
Jag har nu kommit typ, halvvägs till Lima, Peru.
Sitter på ett internetcafe på Madrids flygplats Baracas.
Började med att säga adjö till Simon på Alvestas järnvägsstation. Tåget avgick kl. 09.27
Satt med en trevlig gubbe som skulle besöka sin dotter i Malmö. Han babblade på om sina jobb som projektledare på olika byggen medan jag drömde mig bort.
Väl framme på Kastrup åt jag min lunch och väntade på att checka in. Det blev så klart strul med boardingpasset och fick vänta i en evighet då det var fel på systemet. fick då gå till Iberias info-disk och få ut mitt boardingpass där.
Fick sneaka mig före i kön och lämna väskan, som väg precis som på vågen hemma 18.8kg.
Glömde mitt boardingpass på inceckningen och fick springa ner och hämta det. sååå typisk mig :P
När det var boarding för Madrid upptäcker jag att det är en hel skolklass (1-2 på gymnasiet) med galna danskar som ska med och så klart sitter jag framför dem. De skrek och levde jävel i sådär 4 timmar. Jag satt med ett par som skulle till Havana, Cuba, vilket lät hur nice som helst!
Eftersom det var strul med mitt boardingpass på Kastrup ska det såklart vara strul med det är med så jag har fått ett handskrivet. One of a kind!! haha men det gick prima.
Nu ska jag se på några avsnitt av True Blood och kurera min Lunginflammation med lite fler piller.
Skriver när jag är framme hos pappa.
Ha det underbart.
Love Bello

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen! Skönt och höra att resan gått bra hittills iaf, ska försöka styra upp skype så vi får höras av :) Simon och Jesper har förfestat här och är nu och festar loss med gubbarna på Lokstallet, dom spökade ut sig i färglada byxor för att gubbarna skulle ha nåt att prata om, så goa! Men ta väl hand om dig så hörs vi snart. Love you!

2010-03-20 @ 22:27:28
Postat av: Anonym

Hoppas resten av flygresorna går bra !!

Lova att uppdatera ofta ;)



PUSS Danni

2010-03-20 @ 22:49:56
Postat av: Bello

Hanna: Hej godis! Nu är jag framme resan har gått kalas =)

Ska ut och läsa en bok i solen. Skönt att du har koll på simon medans jag är borta haha =) Love



Danni : jag det lovar ja och allt har gått skitbra =) puss

2010-03-21 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0