Lima 8/4

Hej
Pratade med både Simon och Mamma igår på telefon, måste erkänna att man får lite hemlängtan. Eller inte hemlängtan att sitta i Växjö utan mest vänner och familj.
Men snart kommer det och hälsar på mig, tiden går ju så otroligt snabbt när man har roligt.
I helgen ska jag till min farbror Ricardos beachhouse som ligger i Pulpos söder om Lima. Förmodligen åker jag redan fredag kväll om jag har tur så man kan grilla hela lördag morgonen. Förmodligen åker även farmor med och det vore jätte mysigt. Dricka lite romochkola, äta god mat och njuta av solnedgången, med min underbara familj.
Var ute och käkade lunch med farsan igår faktiskt. Vi gick till ett super fin ställe med utsökt mat. Jag köpe en sallad med färska skaldjur rena fröjden. Ska slänga upp bilder på dem senare ikväll..
var ute och sprang oxå för 3 dagen i rad nu. fan var enda muskel i benen värker, trotts att man har kört snowboard hela vintern :S konstigt det där. Tror jag bara ska ut och gå idag, för det ser ut som jag är halvt invalidiserad när jag går hahaha..
Ha en fin dag
Un beso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0