Lima 6/4

Hej
Praktiken rullar på nu. Jag håller på med mitt lilla projekt här och det är jätte kul :)
Igår var vi ute och käkade lunch med Min farmor och min gammelfaster tror jag det är, inte så bra med det där med släkten och vem som är vem. Man kan ju inte påstå att min släckt i Sverige är så stor hehe.
I alla fall så var det jag min farbror, farmor och hennes tvillingsyster som var ute och käkade lunch.
Vi åkte förbi min farmors ateljé hon hade massa fina tavlor där. Min farmor är konstnär ser ni.. Men så klart så glömde jag min kamera hemma igår, så ingen bilder blev tagna.
Idag blir det att träna när man kommer hem.
P.g.a. de jordbävningar som har varit i Chile och Mexico är alla här rädda att det ska drabba oss med, det var en liten förra veckan, men inget jag kände av. Men med tanke på vart de tidigare jordbävningarna har varit, finns det en ganska stor risk att det kommer drabba oss... Det får vi inte hoppas det utbryter ju total kaos!
Det har även varit stora skyfall i norra Peru där det har tagit med sig en hela byar :S helt fruktansvärda bilder på tv.
jaja jag får inte befara det värsta men det är så nära känns det som.
Ha en fin dag!
Un beso

Kommentarer
Postat av: Åse

Hej!

Berätta mer om vad du gör på din praktik. Din häst blir sig aldrig mera lik för idag har jag ridit henne.....ja, ridit är väl kanske att ta i. Jag skrittade henne.

2010-04-07 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0