Lima 3/4

Hej vänner Nu är påskhelgen snart slut. Och ennu en prakikvecka börjar.
Igår var jag hos min farmor och firade min fasters födelsedag. Vi åt god mat och njöt av varandras sällskap. Sen drog jag och mina två kusiner till Starbucks, jag insisterade att jag skulle betala för att mina visakort börjat rosta då jag inte har fått använda dem på 2 veckor... Vilket jag fick med lite övertalning. hehe
Sen drog jag och shoppade med min faster Maria-Inez, en riktig pratkvarn, y un poco loca. Me like haha
Sen bjöd hon mig på en super mysig spansk restaurang på kvällen.
Idag har jag var och fått mainkyr, inte alls fel får jag säga, hahaha
Nu ska jag ut med en annan kusin och käka middag.
Un Beso

Kommentarer
Postat av: Dhanii

Undebart liv du lever !! och manikyr är alltid nice =)



Puss

2010-04-13 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0