Lima 27/4

hej
Efter en händelserik vecka har jag inte haft orken att uppdatera förens nu.
Förra veckan var jag på praktiken som vanligt. Träning på kvällarna. Sånt där helt vanligt Svensson liv.
På fredagskvällen var jag på middag hos min bror Daniel och mötte även Diego, Måste säga att det var en upplevelse utöver det vanliga. Men det var så klart jätte kul oxå. Daniel ska snart ha barn tillsammans med sin tjej Camill som är en väldigt rar och trevlig tjej. Vi käkade middag och drack vin. Sen kom Camilles vänner och vi drack mer... Daniel tog mig hem i en taxi runt ett tiden. summa summarum är det en kväll jag sent kommer glömma. Inte varje dag man möter sin bror för första gången. och han lika nervös som jag. hahaha
Lördagen knatades först av att jag och pappa var på en marknad och jag köpte endel smycken som jag alltid gör på ett speciellt ställe när jag är här. Sen gjorde jag mig i ordning för utgång med kusinerna Ricardo och Rodrigo.
Började med förfest hos en vän till dem, käkade pizza och drack vin. Sen bar det av till Radissos 22 våningar upp på terassen med pool och fina människor efter att konsumerat en öl eller två bar det av till Gotica. Ett uteställe som ligger i Larcomar. Det var riktigt coolt ställe med en rock bar/dansglov, En superstor ute terass med 2 barer och biljardbord oh utsikt över havet. Sen var det ett jätte stort dansgolv med ett flertal barer som spelade och Rnb, Salsa, Cumbia musik. Det var riktigt ös och jag dansade natten lång. runt fem snåret bar det av till Pit, en uteservering där vi köpte hambugare. jag fick såklart  min hamburgare med ost på.... som jag hatar så inte mkt hamburgare för min del. Taxin lämnade mig vid 6 på morgonen.
söndagen var ganska stillsam. vi var på lunch hemma hos Pepis syster Aida-Elena och henne man Norbert. käkade trerätters sen var det att ligga lågt resten av dagen.
I måndags var jag i Callao igen, tog lite fler foton intervjuade pappas farbror som oxå har en Agencia de Aduanans. Customs broker agency.
Un beso
Bilder från helgen.

Kommentarer
Postat av: Åse

Ja,ja - inte liknar det Svenssonliv....

2010-04-27 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback