Lima 18/4

Hej Jag är lika bra på att skriva blogg som ni är på att kommentera har jag kommit fram till :P En liten uppdatering från slutet av veckan. I torsdags var det bara praktiken och träning som gällde. hände inget direkt intressant. I fredags var jag på La catolica, Ett utav Perus största universitet där Pepi är vice rektor. Det går omkring 20.000 elever och har runt 2000 lärare. Det var sjukt stort och sjukt fint. Anledningen till att vi var där var för att Adrian skulle Defend his tesies. Då han har skrivit ett arbete. och framför det muntligt i en kortare verson framför en jury som sedan bedömmer honom. Han fick så klart högsta betyg! as grymmt så nu är han officielt en Historiker. Vi firade på kvällen med storfest här hemma, runt 30 personer massa öl och piscosouer. De var super kul och träffade en del gamla vänner från Ancon. Det var för 5 årsen som jag följde med Adrian och hans vänner dit för att fira nyår. Vilka minnen hehe jag vara bara 16 år då!!! ilf. jag deckade runt halv 4 medans festen pågick till 6 här. En riktigt housefest som det ska vara. galet aja.. I lördags gick jag till frisören och fixade utväxten och gjorde om min manikyr sen blev det chillin med god mat och några öl. somnade tidigt. Idag har jag tränat och blir nog stillsamt. Ska väll ta och köpa biljetterna inför resan med, men känns lite ostabilt med vulkan utbrottet. Un beso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0