Lima 13/4

Hej Efter en lång helg har jag mycket att uppdatera. Fredag: Efter jobbet åkte jag med min farbror faster och farmor till deras strandhus i Pulpos. Där vi spelade kort drack gott och åt gott. Super mysigt. Lördag: Morgonpigg som man är blev det att gå en långpromenad på stranden innan frukost. Såg massor av krabbor, sjöstjärnor och fåglar av alla dess slag. Det var tyvärr inget kanonväder men frammåt ett tiden kom solen fram. Så man fick steka lite. Vi hade en stor lunch med hela familjen Bello. Alla mina farbröder och fastrar kom med dina barn och respektive. Tyvärr kunde inte pappa komma då Tio Sata som jobbat hos dem plötsligt blev sämre och låg på sjukhus. Åkte hem från stranden runt 19 med Maria-Inez, Sebas och Ricardo. Sen följde jag med Sebas och hans vänner på en förfest men var så sjukt trött att jag inte pallade följa med ut. Söndag: Super fin väder så låg i trädgården och svettades, hehe sen fick vi de tråkiga beskedet att Tio Sata gått bort. Så dagen blev bara lugn framför tv:n. Natten till Måndag förvärrades min mage och min infektion i visdomstanden så började spy och fick feber... Så jävla typiskt. Inget jobb på Måndagen. Tisdag (IDAG) Är bättre men värken i tanden är ju där.... så idag ska jag till tandläkaren och se vad vi kan göra åt tandvärken. är fan rädd hur det här ska sluta.. men det går nog bra. Vaknade upp kl 06.30 av att man fick ett sms från FIA <3 så gulligt sååååå.. så gjorde att min dag kanske slutar bra ilf :P Un BESO

Kommentarer
Postat av: Simon

HÄRLIGT! men tandläkaren låter lite scary... försäkringen säger: Vid akuta tandbesvär ersätts tandbehandling med högst 3500 SEK.

2010-04-13 @ 23:56:57
Postat av: Markus Olofsson

Ser ju sjukt skönt ut! Lite otur med tanden där bara! Hoppas det löste sig :)

2010-04-20 @ 18:24:13
URL: http://www.everlast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0